Sunt economist de profesie, specializat în marketing și management, și am o experiență de 25 de ani în sectorul privat, atât în România, cât și în străinătate. De-a lungul timpului, am fost implicat activ în societatea civilă, având ocazia să colaborez cu oameni dedicați pentru implementarea unor proiecte civice care au contribuit la dezvoltarea comunității din care fac parte. Am intrat în politică convins că pot aduce o schimbare reală în modernizarea comunității noastre și că, prin acțiunile mele, pot îmbunătăți percepția publică asupra politicii. Cred cu tărie că onestitatea, perseverența și munca în folosul celor care te-au ales sunt valori fundamentale pe care orice politician ar trebui să le aibă.
Proiecte și traseu profesional
Din 2020, am onoarea de a fi deputat ales în circumscripția electorală nr. 4 – Bacău. În acest mandat, am acordat prioritate problemelor de interes național, precum infrastructura, educația, sănătatea și accesul la resurse pentru toți cetățenii. Aceste teme sunt importante pentru toți cei care își doresc să trăiască într-o Românie modernă și civilizată, în care legile sunt respectate și cuvântul dat este o chestiune de onoare.
Majoritatea inițiativelor legislative pe care le-am propus au fost rezultatul consultărilor directe cu cetățenii. Am reușit să le transform în legi cu ajutorul muncii în echipă și al sprijinului colegilor mei din partid. Înțeleg importanța negocierilor politice și a parteneriatelor, deoarece doar prin cooperare putem aduce schimbarea de care țara noastră are nevoie.
Unul dintre punctele centrale ale activității mele parlamentare este preocuparea pentru modernizarea Codului Rutier. Am propus și susținut inițiative care îmbunătățesc siguranța rutieră, dezvoltă infrastructura și reformează radical școlile de șoferi. Printre realizările mele se numără:
- Separarea examenului auto teoretic de cel practic, astfel încât candidații să poată susține proba teoretică în orice localitate din țară, o lege deja adoptată.
- Responsabilizarea Poliției Rutiere și a administratorilor de drumuri pentru semnalizarea rutieră, o altă inițiativă care a devenit lege.
- Creșterea valabilității permisului auto de la 10 la 15 ani pentru categoriile A și B, reducând astfel costurile și timpul alocat de cetățeni pentru reînnoirea permisului.
- Oferirea posibilității ca tinerii de 17 ani să obțină permisul de conducere pentru categoriile B și BE, cu condiția să fie însoțiți până la vârsta de 18 ani de o persoană cu experiență de conducere.
- Crearea unui sistem național de supraveghere video a traficului pentru a reduce accidentele rutiere și a monitoriza respectarea regulilor de circulație.
- Măsuri mai stricte pentru cei care ignoră pericolele vitezei excesive, principala cauză a accidentelor grave.
- Sancționarea administratorilor de drumuri care nu își fac datoria în întreținerea corespunzătoare a drumurilor și a copacilor periculoși.